Τετάρτη, 19 Μαρτίου, 2025
ΑρχικήΑπόψειςΑπαξιώνεται το Ταχυδρομείο του Αιτωλικού

Απαξιώνεται το Ταχυδρομείο του Αιτωλικού

Διάφορα δημοσιεύματα διαβάσαμε στα τοπικά site τις τελευταίες μέρες για προβλήματα στην λειτουργιά των ΕΛΤΑ Αιτωλικού.  Έτσι και εγώ μίλησα με τους ευγενικότερους δημόσιους υπάλληλους που έχω συναντήσει, ως ώρας στην ζωή μου, και εκ των ελαχίστων της πόλη μας για να δω τι συμβαίνει από πρώτο χέρι.

Πριν αναφερθώ στα πρόβλημα του ΕΛΤΑ της πόλη μας θα ήθελα να αναφερθώ πρώτα στην ευγένεια, την υπομονή και την σωστή συμπεριφορά των υπάλληλων αυτών προς όλους εμάς που μας εξυπηρετούν καθημερινά. Οι άνθρωποι είναι παράδειγμα προς μίμηση για κάθε υπηρεσία. Θα έπρεπε να παραδίνουν μαθήματα καλής και σωστής εξυπηρέτησης.

Και όπως είχε αναφερθεί και η Βάσω σε προηγούμενο άρθρο της, «…Οι άνθρωποι έρχονται σε επαφή με πάρα πολύ κόσμο καθημερινά και εξυπηρετούν, εκτός των άλλων, ηλικιωμένους, ανθρώπους που δεν έχουν στοιχειώδη μόρφωση, ρομά, παιδιά μικρότερης ηλικίας που δεν ξέρουν ακριβώς τι να ζητήσουν κλπ. Δεν τους έχω δει καμία φορά να δυσανασχετούν, να “γυρίζουν τα μάτια τους” στο ταβάνι αγανακτισμένοι, να μιλάνε άσχημα. Θα εξηγήσουν την κατάσταση, θα βοηθήσουν όσο μπορούν και θα είναι ευγενέστατοι ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕΝΟ…», κάτι που δεν μπορείς να πεις ότι το συναντάς συχνά.

Τώρα όσο αφορά τα πρόβλημα του ταχυδρομείου μας αυτά κατά κύριο λόγο επικεντρώνονται στην υποστελέχωση του. «Συγκεκριμένα στο κατάστημα Αιτωλικού λειτούργει μέχρι πρότινος με έξι άτομα προσωπικό (τρείς εντός καταστήματος και τρείς διανομείς) προσφέροντας τις υπηρεσίες του σε πολύ ικανοποιητικό επίπεδο. Όμως το τελευταίο διάστημα με την απόσπαση μιας συναδέλφου, την  αποχώρηση ενός συναδέλφου διανομέα, κατόπιν εθελούσιας εξόδου, και την αποχώρηση μιας συναδέλφισας τέλος Μαΐου θα κληθεί το κατάστημα μας να συνεχίσει να εξυπηρετεί το Αιτωλικό και τα περίχωρα με το μισό προσωπικό.» μου ανέφεραν από το ταχυδρομείο και αυτό θα έχει αντίκτυπο στην εξυπηρέτηση και των συμπολιτών μας μου επισημαίνουν.

Ρωτώντας τους το γιατί μου εξηγούν ότι «Οι δύο διανομείς που απόμειναν η επιχείρηση τους δεσμεύει τοπικά στην διανομή τους μη χορηγώντας τους το κόστος καυσίμων για περισσότερη διανομή αντικειμένων.  Έτσι υπάρχει καθυστέρηση των αντικειμένων διανομής (γράμματα, δέματα, λογαριασμοί κτλ) από 2 έως 7 ημερολογιακών ημερών σε όλη την επικράτεια μας. Τώρα το ένα άτομο στο κατάστημα θα πρέπει (1) να εκτελεί χρέη ταμεία, με 150 συναλλαγές κατά μέσο όρο την ημέρα εκ των οποίων οι περισσότερες απαιτούν αρκετό χρόνο για να πραγματοποιηθούν, θα πρέπει (2) να απαντάει στο τηλέφωνο, 50 τηλεφωνικά κατά μέσο όρο ημερησίως , θα πρέπει (3) να απαντάει στα διάφορα αιτήματα διερεύνησης πελατών (αναζητήσεις δεμάτων ,ανάλυση λογ/μων, κλπ),  20 αιτήματα περίπου την μέρα και θα πρέπει (4) να διαβάζει και να απαντά σε μεγάλο αριθμό email. Επιπλέον θα πρέπει (5) να εκτελεί χρέη διαχειριστή σε πλείστες υποθέσεις πελατών όπως και του πρακτορείου Αγγελοκάστρου, όπου εποπτεύουμε οικονομικά και διαχειριστικά,  και συγχρόνως θα πρέπει (6) να εκτελεί και χρέη προϊσταμένου».

Και μέσα σε όλα αυτά μου ανέφεραν ότι τα ΕΛΤΑ Αιτωλικού κάθε μηνά πρέπει να προβούν στην οικονομική διαχείριση και πληρωμή πάνω από 1000 συνταξιούχων της περιοχή μας. Όπου συνταξιούχοι, βαλε τους παππούδες μας, τις γιαγιάδες μας, τους πατεράδες μας, τις μανάδες μας κ.ο.κ.

Επιπλέον από ότι μου είπαν δεν προβλέπετε ακόμα κάποια νέα προσθήκη στην ομάδα του προσωπικού στο άμεσο μέλλον, η όποια θα ήταν αναγκαία.

Μπορώ να καταλάβω τις ενέργειες του οργανισμού για συρρίκνωση των δαπανών και την μείωση του κόστους λειτουργιάς ώστε να βγαίνουν οι αριθμοί, αλλά ταυτόχρονα καταλαβαίνω ότι αυτό δημιουργεί προβλήματα στην εξυπηρέτηση των πελατών της εταιρίας, ειδικά, στα καταστήματα της περιφέρειας, με αποτέλεσμα ο πελάτης να κοιτάξει για άλλες, ιδιωτικές, λύσεις.

Τέλος, δεν γνωρίζω κατά ποσό μπορώ να βοηθήσω με το κείμενο μου στην λύση του προβλήματος, να πω την αλήθεια. Αλλά ευελπιστώ, παρότι την υποστελέχωση του καταστήματος του Αιτωλικού, αυτοί που έμειναν να συνεχίσουν να μας εξυπηρετούν με την ευγένεια και το χαμόγελο που τους διακατέχει.


Όλα τα άρθρα σε αυτή την ιστοσελίδα προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα. Απαγορεύεται ρητά η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, διανομή ή μετάδοση του περιεχομένου χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του συντάκτη. Για οποιαδήποτε χρήση του υλικού, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον διαχειριστή της ιστοσελίδας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ